Verzendkosten

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland onder €65 bedragen €3,95. Bestellingen boven de €65 worden gratis verzonden.

Track & Trace
U ontvangt van ons automatisch een Track & Trace code wanneer uw bestelling is verstuurd.

Levertijden
Indien het product op voorraad is en je bestelt voor 17:00u, dan wordt de bestelling in de de regel de volgende werkdag geleverd. Bestel je na 17:00u, dan wordt de bestelling in de regel na 2 werkdagen geleverd. De levertijd zal bij 99% van de bestellingen gehaald worden maar geldt als indicatie en niet als zogeheten ‘fatale termijn’. Dat wil zeggen dat je hier geen rechten aan kunt ontlenen. Mocht een product uit je bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan ontvang je daarover bericht van onze klantenservice. 

Extra verzendkosten België en andere landen
Bij bestellingen uit België berekenen wij € 6,95 aan bezorgkosten. Wil je vanuit een ander land bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@koffiestore.nl

PostNL
Koffiestore.nl verstuurt alle zendingen in Nederland met PostNL. Je krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. PostNL levert van maandag t/m zaterdag tot 21:30 uur. Houd de Track & Trace in de gaten voor het geplande bezorgmoment. Deze kun je hier invullen: https://www.postnl.nl/klantenservice/status-zending/wanneer-wordt-mijn-pakket-bezorgd

PostNL Servicepunt
Als je kiest voor deze verzendmethode, wordt jouw pakketje de volgende dag (mits besteld vóór 17 uur) aangeboden bij het PostNL Servicepunt het dichtstbij de postcode van het afleveradres. Mocht je een voorkeur hebben voor een ander Servicepunt, geef dit dan even aan in de ordernotitie bij je bestelling of bel/mail de klantenservice. Tel. 085-0471831 mail: info@koffiestore.nl

PostNL Avondlevering
Indien je overdag niet thuis kunt zijn, kun je kiezen voor PostNL avondlevering als verzendmethode. Je pakket wordt maandag tot vrijdag tussen 18 en 22 uur bij je thuis bezorgd. LET OP: avondbezorging vindt dus alleen plaats op maandag t/m vrijdag. Bij bestellingen geplaatst op donderdagavond ná 17 uur en vrijdagavond vóór 17 uur, wordt deze bij avondbezorging dus op maandag bij jou aangeboden.

Voor deze extra service vragen wij een kleine bijdrage van €1,95. 

Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?

Nee, het is voor ons niet mogelijk om een tijdstip van afleveren af te spreken. Vaak kun je wel nadat je pakket is verzonden met je track&trace code een ander bezorgmoment kiezen als het even niet uitkomt. Wanneer je dat kan doen en hoe je dat doet, lees je hier: https://www.postnl.nl/klantenservice/niet-thuis-bij-bezorging/ander-moment-of-locatie

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Soms probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen via de link in de vorige paragraaf. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komt PostNL in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs. Het kan ook zo zijn dat  het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie wordt gebracht. Dit zie je terug in je Track & Trace of staat op het kaartje. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Je bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat jouw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas het afleveradres niet meer aanpassen. Als je jouw afleveradres wilt aanpassen, raden wij je aan om snel contact met ons op te nemen.

Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?

Nee, helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met je te bellen als hij of zij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie. Kijk voor meer informatie bij 'Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?'

Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen.

Wanneer je bijvoorbeeld meerdere producten hebt besteld, dan kan het zijn dat een deel van je bestelling is verpakt in een andere de doos. Mocht dat het geval zijn, dan kan het zijn dat je tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Koffiestore.nl

Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Het kan zijn dat de bezorger je bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in de brievenbus met meer informatie? Neem dan contact op met Koffiestore.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')

Volgens mijn Track & Trace code is mijn bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?

PostNL laat altijd een kaartje achter met het adres van de betreffende afhaallocatie. Ophalen kan vanaf 15.00 uur op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag).

Mijn Track & Trace code werkt niet.

De Track & Trace code van PostNL die je van ons krijgt, begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met Koffiestore.nl.

Wat is het telefoonnummer van de bezorger?

Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van PostNL. 

Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?

Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als je woonachtig bent in België. Verzending duurt gemiddeld 1-2 werkdagen nadat je betaling binnen is. Bestellingen bestemd voor België worden bezorgd door PostNL Abroad. 

Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?

Wil je vanuit een ander land dan Nederland of België bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@koffiestore.nl

 

Afhalen

Je kan online een product bestellen en deze bij ons in Blaricum komen afhalen op afspraak

 

Adres Koffiestore.nl

Binnendelta 1s
1261WZ Blaricum

Tel.: +31 (0)85-0471831
Je kan ons ook altijd mailen: info@koffiestore.nl

Openingstijden*

Maandag     09:00 - 17:00

Dinsdag       09:00 - 17:00

Woensdag   09:00 - 17:00

Donderdag  09:00 - 17:00

Vrijdag         09:00 - 17:00

*Soms zijn we allebei buiten de deur. Om te voorkomen dat je voor een dichte deur komt te staan, geef even een belletje of mailtje van tevoren.