Verzendkosten

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland onder €65 bedragen €3,95. Bestellingen boven de €65 worden gratis verzonden.

Track & Trace
U ontvangt van ons automatisch een Track & Trace code wanneer uw bestelling is verstuurd.

Levertijden
Indien het product op voorraad is en je bestelt voor 17:00u, dan wordt de bestelling in de de regel de volgende werkdag geleverd. Bestel je na 17:00u, dan wordt de bestelling in de regel na 2 werkdagen geleverd. De levertijd zal bij 99% van de bestellingen gehaald worden maar geldt als indicatie en niet als zogeheten ‘fatale termijn’. Dat wil zeggen dat je hier geen rechten aan kunt ontlenen. Mocht een product uit je bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan ontvang je daarover bericht van onze klantenservice. 

Extra verzendkosten België en andere landen
Bij bestellingen uit België berekenen wij € 6,95 aan bezorgkosten. Wil je vanuit een ander land bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@koffiestore.nl

DHL Parcel 
Koffiestore.nl verstuurt alle zendingen in Nederland met DHL Parcel. Je krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 09:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur. Houd de Track & Trace in de gaten voor het geplande bezorgmoment. 

Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?

Nee, het is voor ons niet mogelijk om een tijdstip van afleveren af te spreken. Op het moment dat jouw bestelling wordt verzonden, krijg je van ons een track & trace code. Wil je al eerder een tijdsindicatie weten? Vul dan je postcode in via de volgende link: https://www2.dhlparcel.nl/nl/track-trace/bezorgtijd-mijn-gebied

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in de brievenbus achter gelaten. Ook ontvang je van DHL een mail. Op het briefje en in de mail staat een bezorgcode en dat het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt wordt gebracht. Wil je dit liever niet, dan kun je nog tot 23:59 uur diezelfde dag een andere afspraak maken m.b.v. die bezorgcode. Dit kan zijn: een nieuwe thuisbezorging op een andere bezorgtijd of -dag, afleveren bij de buren of afleveren bij een servicepunt naar keuze. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Je bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat jouw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas het afleveradres niet meer aanpassen. Als je jouw afleveradres wilt aanpassen, raden wij je aan om snel contact met ons op te nemen.

Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?

Nee, helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met je te bellen als hij of zij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie. Kijk voor meer informatie bij 'Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?'

Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen.

Wanneer je bijvoorbeeld meerdere producten hebt besteld, dan kan het zijn dat een deel van je bestelling is verpakt in een andere de doos. Mocht dat het geval zijn, dan kan het zijn dat je tweede pakket vertraagd is en de volgende dag nog wordt geleverd. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Koffiestore.nl

Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Het kan zijn dat de bezorger je bestelling bij de buren heeft afgeleverd. Is er bij beide buren niks afgeleverd en ligt er ook geen briefje in de brievenbus met meer informatie? Neem dan contact op met Koffiestore.nl of de klantenservice van de bezorger. (Zie 'Wat is het telefoonnummer van de bezorger?')

Volgens mijn Track & Trace code is mijn bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?

Als er in de Track & Trace code staat vermeld dat jouw bestelling is afgeleverd bij een DHL servicepunt, heb je ook een briefje in de brievenbus gekregen waar op staat op welk adres de afhaallocatie zich bevindt. Mocht dit er niet bij staan, dan kun je het beste contact opnemen met de vervoerder. Als je daar jouw barcode doorgeeft, kunnen ze je exact vertellen op welk adres de afhaallocatie zit.

DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)

Mijn Track & Trace code werkt niet.

De Track & Trace code van DHL Parcel die je van ons krijgt, begint te werken zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dat wordt vaak in de nacht gedaan, dus het kan zijn dat jouw code in de nacht actief wordt. Mocht de volgende dag jouw Track & Trace code toch niet werken, neem dan contact op met Koffiestore.nl.

Wat is het telefoonnummer van de bezorger?

Van de bezorger zelf hebben wij geen telefoonnummer, we hebben wel de telefoonnummers van de klantenservice van DHL

DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)

Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?

Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als je woonachtig bent in België. Verzending duurt gemiddeld 1-2 werkdagen nadat je betaling binnen is. Bestellingen bestemd voor België worden bezorgd door DHL Europlus. 

 

Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?

Wil je vanuit een ander land dan Nederland of België bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@koffiestore.nl

 

Afhalen

Je kan online een product bestellen en deze bij ons in Blaricum komen afhalen op afspraak. 

 

Adres Koffiestore.nl

Binnendelta 1S
1261WZ Blaricum

Tel.: +31 (0)85-0471831
Je kan ons ook altijd mailen: info@koffiestore.nl

Openingstijden

Maandag     09:00 - 17:00

Dinsdag       09:00 - 17:00

Woensdag   09:00 - 17:00

Donderdag  09:00 - 17:00

Vrijdag         09:00 - 17:00