U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@koffiestore.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Hoe retourneer je een artikel?

  1. Neem contact op met onze klantenservice
  2. Je ontvangt van ons een retourformulier per email 
  3. Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan de retourzending
  4. Voeg alle te retourneren artikelen toe aan de retourzending. Zorg ervoor dat het pakket goed verpakt is zodat het in goede staat bij ons aankomt.
  5. Geef het pakket af bij een PostNL punt
  6. Bewaar het verzendbewijs goed

Wat zijn de kosten van een retourzending?

De verzendkosten van de retournering zijn voor eigen rekening, behalve als een van de volgende uitzonderingen op de retournering van toepassing is:

  1. Het product dat je hebt ontvangen is niet het product dat je hebt besteld
  2. Het product is met een verbroken verzegeling of ander defect geleverd
  3. Het product is over de houdbaarheidsdatum

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

en ontvang de beste deals!